Tuesday, April 30, 2013

KFC Spicy Korean Crunch

okay ,tengah2 lapar macam ni memang sesuai update pasal makanan . kan ??? :D
okay ,nak cakap pasal ayam baru kat KFC lah , SPICY KOREAN CRUNCH ..
not bad rasa dia ..tp guess what ??
setiap kali pergi KFC mmg aku kurang suka la makan ayam original ,
so bile g kfc ,tibe2 dapat tau ayam spicy dah ditukar ...
aku pn order je la nak rasa kan .kfc suka buat ayam2 baru dari dulu semua aku cuba ...hehe :D



so bile first makan (tengah lapaq gila) mmg laju la aku makan ,sedap and pedas2 die tu terbaik la tapi dengan sos atas tu kan ...heeee ...
 bile makan ayam tu ,mesti aku akan cabut kulit die sbb aku kurang suka dengan sos kat atas tu ... nape ?
entah la sbb dah terbiase makan kosong kot ?ke sbb sos die lain sikit kan rasa ???
rasa rugi gila sbb aku suka makan kulit tapi kulit tu dah diselaputi dengan sos korea tu ... :'(

tapi even aku x suka sos tu ,setiap kali (seminggu 2 3 kali aku makan KFC okay ! :D ) aku makan KFC ,aku order jugak ayam tu even aku kurang minat sos tu ..haha ..nampak x ?sebab even sos tu aku tak minat ,isi dalam die terbaik wokkk !!! memang tak boleh tinggal ..

tapi bile tengok2 dekat google ,i really miss this SPICY ayam goreng KFC ..rasanya aku lagi suka kan ayam spicy yang lama sebab kulit die takde SOS KOREA ,hehe dan aku confirmn habes kan ayam tu .weeeeee :D


i want ayam spicy kfc !!!!! :D bile kfc nak buat balik ayam tu ....? :(

LotsOfLove~A

No comments:

Post a Comment